Пошук

Яндекс.Метрика




Здолбунівська районна станція юних техніків
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2017 » Лютий » 12 » Про проведення обласного семінару-практикуму для керівників творчих об’єднань з трасового автомоделювання
13:00:46
Про проведення обласного семінару-практикуму для керівників творчих об’єднань з трасового автомоделювання

   09 лютого 2017 року комунальним закладом «Рівненський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді» Рівненської обласної ради на базі Здолбунівської районної станції юних техніків було проведено обласний семінар-практикум для керівників творчих об’єднань з трасового автомоделювання з теми: «Мікродвигуни постійного струму для трасових автомоделей. Двигун «PS-2001 S16D», у якому взяли участь керівники гуртків позашкільних навчальних закладів області з цього напрямку. 

   З вітальним словом до учасників семінару звернувся Дяченко Сергій Петрович, директор Здолбунівської районної станції юних техніків. Він розповів про свій навчальний заклад та побажав плідної роботи учасникам  семінару.

                                         

   Кравчук Василь Миколайович, методист комунального закладу «Рівненський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді», головний суддя минулорічних обласних змаганнях учнівської молоді з автомодельного спорту (трасові моделі), розповів про перспективи розвитку трасового автомоделювання в області, регламент змагань, які плануються у 2017 році. Наголосив, що базовою силовою установкою для моделей класів «Ретро», «Вантажівка», ES-24st та G-33 у цьогорічних Всеукраїнських змаганнях учнівської молоді буде мікродвигун «PS-2001 S16D» та провів порівняння його характеристик із діючим «Parma S16D».

    Як поліпшити роботу щіткового механізму двигуна, відрегулювати кут випередження колектора? Саме цьому питанню приділив особливу увагу під час свого виступу Булига Валерій Васильович, керівник гуртків Радивилівського районного Будинку школяра. Він детально зупинився на   всіх нюансах щодо використання двигуна «PS-2001 S16D» з максимальними показниками і показав, як практично провести модернізацію та регулювання його основних вузлів, а також методи встановлення його на шасі трасової автомоделі.

                                              

   Про ходову частину трасових автомоделей класів «Ретро» («Вантажівка»), ES-24st (G-33); основні вимоги до неї, допустимі допрацювання згідно з  вимогами Правил проведення змагань в Україні розповів Ващук Вадим Васильович, директор Костопільського підліткового клубу «FanАти». Він продемонстрував власні доробки щодо модернізації  редуктора заднього моста трасової автомоделі, балансирів, як одного із шляхів покращення результатів під час перегонів. Також він поділився новинками у трасовому автомоделюванні із інтернет-джерел.

    У практичній частині семінару було проведено пробні запуски автомоделей, перевірено регулювання вузлів та варіанти завантаження рам шасі.

    По завершенню семінару було проведено «круглий стіл», на якому підвели підсумки та обговорили методичні рекомендації для подальшого їх використання у роботі технічних об’єднань.

    Учасники висловили подяку організаторам заходу за змістовну програму, можливість отримати новий досвід та приємні враження.

Переглядів: 178 | Додав: ЗСЮТ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Copyright MyCorp © 2018