Пошук

Яндекс.Метрика




Здолбунівська районна станція юних техніків
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Мої файли

Впровадження в роботу гуртка оригінальних ідей та прийомів виготовлення декоративних виробів і сувенірів з нетрадиційних матеріалі
[ Викачати з сервера (2.50Mb) ] 15.05.2013, 21:28:53
   У сучасних умовах розвитку позашкільної освіти важливими і необхідними є розробка і впровадження нових підходів, що сприяють підвищенню її якості і забезпечення поступності. Серед них важлива роль належить компетентнісному підходу.

   Компетентнісний підхід в позашкільній освіті – це підхід, що базується на застосуванні в меті, завданнях, змісті, формах та методах позашкільної освіти компетентностей особистості. Важливу роль в роботі позашкільного закладу та результативності відіграє і професійна компетентність його керівника. Компетентнісний підхід підкреслює поєднання і практичну реалізацію знань, умінь, навичок. досвіду. культури. Метою компетентнісного підходу є забезпечення  якості позашкільної освіти. Сутність цього підходу полягає в тому, що в його основу покладено таку категорію, як компетентність.

   Компетентність -  особистісна характеристика людини, яка повноцінно реалізує себе вжитті, володіючи відповідними знаннями, вміннями, навичками, досвідом, культурою. У світовій освітній практиці поняття компетентності виступає як центральне. Компетентний в широкому розумінні – "це знаючий, обізнаний в певній галузі": у вузькому розумінні -  той, хто має право авторитетного судження як спеціаліст високого рівня в певному колі питань.

   Бути компетентним -  значить вміти реалізовувати знання, застосувавши  досвід, волю і емоційний стан для вирішення проблем у конкретних обставинах. Компетентність не зводиться до знань і вмінь в кількісному відношенні. Але без знань і особистого досвіду діяльність набуття компетентностей неможливе. Більш того, набуття компетентностей залежить від активності, свідомого відношення керівника гуртка до різних видів діяльності вихованців. Варто зазначити, що компетентності не слід протиставляти знанням або умінням і навичкам. Поняття компетентності ширше за поняття знання, або уміння, або навик. Воно вимагає як інтелектуальну, так і діяльну сферу.

   Допитливий розум і активність спонукають дітей до найрізноманітніших занять, які задовольняють їхню цікавість і дають простір ініціативі, фантазії, творчості. Захоплення творчістю робить життя дитини красивішим, змістовнішим, багатшим.

   Діти можуть займатися творчістю  незалежно від часу та місця, та, мабуть, найкраще  творити в колі однодумців, а особливо в колі захоплених загальною ідеєю друзів. Найкращі умови для творчості та розвитку різних компетенцій створені у гуртку "Технічна естетика", що працює в Здолбунівській  станції юних техніків. Програма гуртка розрахована на підлітків віком від 10 до 15 років, а програмний матеріал настільки цікавий, що захоплює і дітей і дорослих. Розробила дану програму керівник гуртка Дмитрук Ірина Андріївна, дуже творча, натхненна та ініціативна людина. А почалося все  з ідеї виготовляти штучні квіти з різних матеріалів (тканина, хутро, бісер, пір’я, поліетилен), згодом додалося виготовлення декоративних вазочок, сувенірів та іграшок з підручних матеріалів.

   Мета роботи гуртка полягає в розвитку сенсорних здібностей дитини, які забезпечують відчуття та сприйняття навколишнього світу; формуванні практичних навичок творчої діяльності; розвитку естетичного чуття та внутрішньої культури дитини.

Основні завдання курсу:

 -   підготувати до навчання в школі через формування відчуття кольору, форми;

 -   формувати зацікавленість та цілеспрямованість в роботі через розвиток художніх смаків;

 -   виховати відкриту незалежну людину через спілкування та творчість.

Категорія: Мої файли | Додав: ЗСЮТ
Переглядів: 453 | Завантажень: 678 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2017