Пошук

Яндекс.Метрика




Здолбунівська районна станція юних техніків
Головна | Реєстрація | Вхід
Квілінг


   

Квілінг дуже цікава та доступна техніка, яка може використовуватись у будь якій сфері творчої діяльності людини. Вироби в стилі квілінгу можуть служити як: окремі експонати, елементи оздоблення, прикраси, іграшки, сувеніри і т.п. Дану техніку можна використовувати при вивченні окремих тем до гурткових навчальних програм, а можна використовувати цілу навчальну програму, адже об’єм матеріалу для вивчення величезний. Безсумнівним залишається факт, що квілінг не тільки цікавий, а ще й має неабияке значення для розвитку творчих здібностей особистості.

Основні навчальні функції техніки квілінгу:

1. Пізнавальна – дає змогу учням отримувати нові знання, отримувати нові практичні вміння та навички.

2. Виховна – сприяє формуванню вміння раціонально використовувати час та матеріали для виконання робіт.

3. Розвивальна – формує творче мислення, вміння міркувати, робити розрахунки, ескізи, викликає інтерес і потребу в інших знаннях та вміннях.

4. Евристична – дає змогу самостійно  творити, використовувати нові техніки та способи виготовлення виробів, оволодівати новими прийомами діяльності.

Не зайвим буде вказати на велике значення техніки квілінгу як дидактичного засобу навчання у гуртку, що:

·   розвиває моторику рук

·   розвиває сприйняття, почуття

·   розвиває естетичний смак

·   розвиває спостережливість, увагу, уяву

·   сприяє розвитку всіх розумових процесів

·   ініціює творче мислення, фантазію

·   підвищує рівень художньо-естетичного сприймання

·   збагачує життєвий та художній досвід, емоційну сферу

·   сприяє ознайомленню з довкіллям, новими матеріалами, інструментами

·   сприяє опануванню різних типів практичної роботи

·   розвиває здатність правильно складати план виконання робіт, особливо при виготовленні великих форм

·   стимулює пошукову діяльність, здатність виконувати завдання різними способами.

Вивчення  курсу квілінгу за даною програмою тісно пов’язане з такими курсами як оригамі, паперопластика, витинанка, паперова аплікація, моделювання виробів з паперу.

Мета курсу не просто навчити гуртківців виготовляти картинки, панно та декоративні вироби і сувеніри, а й показати дітям їх творчі можливості, стимулювати їх до власної творчої діяльності до самовираження та самовдосконалення.

Програма є авторською, її зміст побудовано на основі досвіду роботи  по впровадженню техніки квілінгу у заняття гуртка "Розвиток творчої уяви». Матеріали по впровадженню техніки квілінгу у гурткові заняття освоювалися протягом 3 років. Програма є орієнтовною. Теми й розподіл годин за темами вказано орієнтовно. Керівник гуртка може вносити зміни й до­повнення в її зміст та розподіл годин за темами, враховуючи інтереси гуртківців, стан матеріально-технічної бази закладу, у разі необхідності переставляти поря­док тем і доповнювати їх.

Протягом занять учні ознайомлюються з видатними майстрами квілінгу з різних країн світу, опановують їхній досвід, залучаються до виготов­лення власних моделей, усвідомлюють важливу роль квілінгу в науково-технічній, художній і соціальній сферах діяльності людини.          Виготовлення виробів здійснюється в техніці квілінгу з поєднанням інших технік обробки паперу: паперопластики , оригамі, аплікації, витинанки та ін.

Програма дає можливість майже на кожному занятті реалізувати нав­чально-виховні завдання: формування творчої особистості, дружніх стосунків, відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги, творчо­го використання національних традицій.

 

Гурток працює за адресою: м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40

Керівник гуртка: Пашинська Тетяна Павлівна


Здолбунівська районна станція юних техніків © 2017