Пошук

Яндекс.Метрика




Здолбунівська районна станція юних техніків
Головна | Реєстрація | Вхід
Доступ до публічної інформації


Головна » 2018 » Січень » 12 » Звіт про роботу ЗРСЮТ 2016-2017
12:38:41
Звіт про роботу ЗРСЮТ 2016-2017

Звіт про роботу Здолбунівської районної станції юних техніків за 2016-2017 навчальний рік

 

Навчально-виховний процес у Здолбунівській райСЮТ здійснюється за ІІІ-рівневою освітою, яка враховує рівні класифікації гуртків (початковий, основний, вищий), а також відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів та здібностей вихованців, на основі ідей поєднання профільних та інтеграційних форм роботи, застосування різноманітних соціально-педагогічних моделей освіти. Навчально-виховний процес здійснюється за 4 напрямами, які функціонують, органічно доповнюючи зміст роботи один одного:

  • початково-технічним;
  • науково-технічним;
  • спортивно-технічним;
  • художньо-технічним.

У системі роботи Здолбунівської райСЮТ для дітей різного соціального походження збережена доступність та безоплатність позашкільної освіти. Свобода вибору дитячої творчості є пріоритетним чинником усіх напрямів за якими працює наша позашкільна установа.

Загальна мета діяльності Здолбунівської СЮТ конкретизується в основних завданнях:

- забезпечення соціалізації дитини - входження її у світ цінностей, які зафіксовані Конституцією України та визначаються тенденціями і звичаями народу;

- подальше вдосконалення змісту, форм і методів, спрямованих на задоволення потреб учнівської молоді, оптимального їх розвитку та змістовне, якісне забезпечення умов їх самореалізації, свобода вибору занять;

  • забезпечення високої освіченості і вихованості учнів, вивчення і поширення кращого досвіду технічного виховання.

Навчально-виховна робота

Протягом 2016-2017 навчального року у Здолбунівській станції юних техніків працювало всього 46 навчальних груп (18 педагогів, 14 профілів НТТУМ).

Початковий рівень:

1 рік навчання 15 груп

2 рік навчання – 14 групи

Основний рівень:

1 рік навчання – 13 груп

2 рік навчання – 2 груп

Вищий рівень:

1 рік навчання – 2 групи

 

Всього роботою гуртків було охоплено 607 учнів району.

Гуртки Здолбунівської районної СЮТ працюють за програмами:

Затвердженими МОН у 2014 році:

  1. Програма гуртка авто трасового моделювання
  2. Програмам гуртка картингу
  3. Програма гуртка авіа моделювання
  4. Програма гуртка судномоделювання
  5. Програма гуртка операторів колективно радіостанції
  6. Програма гуртка конструювання повітряних зміїв
  7. Програма гуртка юних конструкторів приладів радіоелектроніки
  8. Програма гуртка радіоелектронного конструювання
  9. Програма гуртка моделювання іграшок-сувенірів
  10. Програма гуртка юних фотоаматорів
  11. Програма гуртка ПТМ.

Затвердженими УО у 2013, 2014 роках:

  1. Програма гуртка «Квілінг»
  2. Програма гуртка «Технічна естетика».

У 2016-2017 начальному році гуртківці та педагоги Здолбунівської СЮТ взяли участь:

1. В 19 обласних масових заходах з НТТУМ:

  • виставка робіт з початкового технічного моделювання;
  • виставка ТТУМ «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»;
  • змагання зі спортивної радіопеленгації;
  • очні змагання по радіозв’язках на КХ;
  • заочні змагання по радіозвязках на КХ;
  • гуманітарний конкурс "Космічні фантазії";
  • змагання судномоделістів;
  • змагання автотрассового моделювання;
  • змагання на кубок Прокоповича (автотрасове моделювання);
  • змагання на кубок Бубала (автотрасове моделювання);
  • змагання з ПТМ;
  • виставка-конкурс з оригамі «Паперовий світ»;
  • змаганнях фотолюбителів;
  • заочний конкурс фоторобіт «Моя Україно!»;
  • змагання картингістів;
  • змагання авіамоделістів;
  • фестиваль повітряних зміїв “Поліське небо”;
  • конкурс малюнка «Україна – європейська держава»;
  • конкурс-виставка «Знай і люби свій край»
  • конкурс дослідницьких робіт.

 

2. У П’ятому Всеукраїнському конкурсі Національної академії педагогічних наук, Інституту обдарованої дитини НАПН України «Творчий вчитель – обдарований учень» у номінації «Виховання особистості» Пашинська Т.П. двічі стала лауреатом.

3. Всеукраїнські конкурси:

- очні та заочні змагання по радіозв’язках на КХ (Сидорук Н.Р.);

- виставка ТТУМ «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!» (Дмитрук І.А.);

- конкурс «Космічні фантазії» (Пашинська Т.П.);

- виставка робіт з початкового технічного моделювання (Германюк Н.В., Федорук Ю.О.);

- заочний конкурс фоторобіт «Моя Україно!» (Орлюк К.М.);

- Кубок України з автомодельного спорту (Надаховський М.О.).

 

Юні техніки СЮТ вибороли призові місця:

 

Обласні заходи:

1. Обласна виставка робіт з початкового технічного моделювання:

гурток «Квілінг» 1 особисте місце (Пашинська Т.П.), гурток ПТМ 1,2 особисті місця (Германюк Н.В.), гурток повітряних зміїв 2 осбисте місце (Стернійчук Н.О.), гурток ПТМ 1 особисте місце (Шолудько О.М.); гурток радіоператорів 2 командне місце (Ольшевський О.І.), гурток судномоделювання 1,1 особисте місце (Федорук Ю.О.); гурток автомоделювання 2 особисте місце (Огородник В.В.)

2. Виставка науково-технічної творчості «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»: гурток радіоконструювання 2,3 особисті місця (Нетикша К.Г.); гурток автомоделювання 2 особисте місце (Огородник В.В.), гурток радіооператорів 3 особисте місце (Ольшевський О.І.), гурток судномоделювання 2,2,3 особисті місця (Федорук Ю.О.); гурток конструювання повітряних зміїв 2 особисте місце (Палічук С.С.); гурток картингістів 2 особисте місце (Грушицький С.Б).

3. Конкурс дослідницьких робіт 3, 3 особисті місця (Нетикша К.Г.).

4.Змагання з автотрасового моделювання 2 командне місце (Надаховський М.О.);

5. Змагання зі спортивної радіопеленгації 2 командне місце (Сидорук Н.Р.,

Ольшевський О.І.);

6. Радіозв’язки на КХ 2 місце (Сидорук Н.Р.);

7. Виставка оригамі «Паперовий світ» - гурток «Квілінг» 1,2,2,3 особисті місця

(Пашинська Т.П.); гурток ПТМ – 2 особисте місце (Германюк Н.В.).

8. Змагання фотолюбителів 2,2,3,3,3 особисті місця (Орлюк К.М.);

9.Заочний конкурс фоторобіт «Моя Україно!» -1,1,2,2.3,3,3 особисті місця (Орлюк К.М.);

10.Змагання судномоделювання 3 командне місце (Федорук Ю.О.);

11. Гуманітарний конкурс «Космічні фантазії» - гурток «Квілінг» 2,2 особисті місця (Пашинська Т.П.), гурток ПТМ 1,2 особисті місця (Германюк Н.В.).

12. Змагання з трасового автомоделювання на кубок Прокоповича – гурток автомоделювання 1 командне місце (Надаховський М.О.);

13. Змагання з трасового автомоделювання на кубок Рівного - гурток автомоделювання 1 командне місце (Надаховський М.О.);

14. Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Знай і люби свій край!» - гурток ПТМ 1,2,3 особисті місця (Германюк Н.В.), гурток моделювання іграшок-сувенірів 2 особисте (Денисова І.В.).

2. Всеукраїнські конкурси:

- очні змагання по радіозв’язках на КХ (м.Херсон) - 1,1,2,3,3,3 особисті місця (Сидорук Н.Р.);

- заочні змагання по радіозв’язках на КХ на кубок УДЦПО 1 командне місце (Сидорук Н.Р.);

- виставка ТТУМ «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!» І особисте місце (Дмитрук І.А. );

- конкурс «Космічні фантазії» – 2, 2 особисті місця (Пашинська Т.П.);

- виставка робіт з початкового технічного моделювання - І особисте місце (Германюк Н.В.), 1,2 особисті місця (Федорук Ю.О.);

- заочний конкурс фоторобіт «Моя Україно!» - 2 особисте місце (Орлюк К.М.).

 

Через систему масових заходів педагоги СЮТ проводили значну роботу з пошуку та підтримки обдарованої молоді. Під час масових заходів різного рівня талановиті діти мали можливість самоутвердитись, що значно стимулює їхню діяльність у гуртках, виявити весь попередній творчий досвід. Діти вчилися застосовувати отримані знання та вміння в різних ситуаціях, що розвивало стійкий інтерес до обраного напряму творчості.

Велику увагу педагоги СЮТ приділяли національно-патріотичному вихованню, адже вони чітко усвідомлюють, що формування патріотизму в українському суспільстві залишається першочерговим як для держави, так і для системи освіти вцілому. Узв’язку з цим, національно-патріотичне виховання є важливим сектором навчально-виховного процесу в закладі. Саме національно-патріотичне виховання закладає підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку на засадах гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здоровогоспособужиття, готовності до змін.

Виклики сучасного суспільства ставлять перед системою освіти завдання виховати громадянина-патріота нової формації (ініціативну особистість продуктивно-діяльнісного типу, яка бачить перспективи своєї держави, готова відстоювати її інтереси).

Метою заходів у сфері національно-патріотичного виховання дітей в СЮТ було сприяння набуттю ними досвіду патріотичних дій, виховання їх у дусі патріотичного обов'язку. Форми, методи та прийоми роботи з національно-патріотичного виховання обиралися з врахуванням вікових особливостей учнів, їх уподобань й інтересів, можливості спілкування в мережі Інтернет, традицій місцевої громади. Популярними формами для педагогів та вихованців СЮТ стали: творчий проект «Алфавіт мого міста»; майстер-класи із виготовлення арт-листівок та сувенірів для українських воїнів; колективна гра зі створення панно «Україна – моя країна!»; авторський стріт-арт на асфальті крейдою; гра-вікторина «Видатні імена сучасної України»; патріотичний флеш-моб; презентація фоторобіт на патріотичну тематику; зустрічі з цікавими людьми та воїнами АТО; флеш-моби (візуалізація державних чи національних символів, контурів кордонів України). Вихованці СЮТ брали активну участь у благодійних акціях до дня захисника України та дня пам’яті та примирення «Мак пам’яті». У сфері превентивного виховання переважали такі заходи: профілактичні бесіди; обговорення ситуацій; перегляд фільмів, відеороликів; залучення до проведення заходів батьків вихованців; екскурсії; рольові ігри по вирішенню конфліктів у дитячих колективах.

Також методистом та керівниками гуртків СЮТ були проведені заходи:

1. Загально станційні масові заходи з гуртківцями дозвіллєвого характеру:

- вечір знайомств для гуртківців першого року навчання;

- гра-вікторина «Ерудит»;

- конкурс «Кращий гуртківець»;

- інтелектуальна гра «Що, де, коли?»;

- «Новорічні розваги».

2. Бесіди виховного змісту:

«У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна»;

«Ми українці – єдина сім’я»;

«Моя земля – земля моїх предків»;

3. Години спілкування:

«Я громадянин своєї країни»;

«Україна – європейська держава»;

«Національні герої України»;

4. Конкурси малюнків:

«Знай і люби свій край»;

«Кожна дитина має право»;

5. Вікторини:

«Чи знаєш ти свій край?»

«Що ти знаєш про Україну?»

6. Конкурс гуморесок;

7.Тематичні виставки робіт вихованців.

 

Підсумки методичної роботи СЮТ у 2016-2017 навчальному році

У СЮТ створено систему інформаційно–методичного забезпечення діяльності керівників гуртків. Побудована чітка структура надання методичної допомоги педагогам через організацію і проведення методичних заходів.

Основними завданнями методичної діяльності СЮТ були:

  • забезпечення неперервності підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності педагогів закладу шляхом залучення їх до різних форм методичної роботи;
  • надання інформаційно-методичної і практичної допомоги педагогічним колективам навчальних закладів району в організації НТТУМ;
  • розробка адаптованих, удосконалення діючих навчальних програм, змісту, форм і методів діяльності творчих об’єднань з питань науково-технічної творчості.

У Здолбунівській СЮТ навчально-методична робота здійснювалася за такими напрямками:

  1. Удосконалення методики, підвищення ефективності навчально-виховного процесу;
  2. Організація та проведення масових заходів з технічної творчості;
  3. Організація змістовного дозвілля дітей та підлітків у поза навчальний час;
  4. Робота методичних об'єднань керівників технічних гуртків;
  5. Проведення навчальних семінарів-практикумів для керівників гуртків та вчителів;
  6. Координація розробки навчальних планів і програм;
  7. Розробка методичних рекомендацій, посібників по організації навчально-виховного процесу;
  8. Консультування та методична допомога;
  9. Організація самоосвіти педагогів СЮТ та підвищення їх професійного рівня за допомогою методичних нарад, "творчих груп", роботи методичної ради, "школи педагогічної майстерності";
  10. Впровадження в навчальний процес передового досвіду позашкільної освіти;
  11. Удосконалення контролю та керівництва за станом навчально-виховного процесу;
  12. Продовження педагогічних експериментів щодо пошуку нових технологій, форм і методів навчання.

Педагоги СЮТ працюють над вирішенням навчально-методичної проблемної теми «Особистісно-орієнтоване навчання в однопрофільному позашкільному навчальному закладі» на період 2016-2020 рр.

В рамках методичної роботи були проведені такі заходи:

1. Засідання педагогічної ради СЮТ:

- Про роботу педагогічного колективу СЮТ у 2015-2016 н.р. та завдання колективу на 2016-2017н.р.

- Сучасні психолого-педагогічні підходи до розвитку обдарованості вихованців в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання

- Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес однопрофільного позашкільного навчального закладу

- Розвиток педагогічної майстерності керівника гуртка в системі методичної роботи ПНЗ. Підведення підсумків роботи педагогічного колективу за 2016-2017 н.р.

2. Засідання методичного об’єднання керівників гуртків:

- Підсумки роботи методичного об’єднання керівників гуртків

СЮТ за минулий рік. Обговорення плану роботи МО на 2016-2017 н.р.

- Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання та впровадження їх у практику роботи СЮТ.

- Гурткове заняття у системі особистісно-орієнтованого навчання.

- Підготовка керівника гуртка до формування самоосвітньої компетентності учнів у процесі особситсісно-орієнтовного навчання Огляд фахової літератури

Підведення підсумків методичної роботи по вирішенню проблемної теми

 

3. Засідання методичної ради СЮТ:

- Організаційне засідання. Обговорення плану роботи.

- «Теоретичні засади особистісно-орієнтованого підходу у навчанні»

- «Структура та зміст особистісно-орієнтованого навчання».

- «Видатні педагоги про особистісно-орієнтований підхід у навчанні»

4. Робота творчих груп.

5. Наставництво, робота з молодими педагогами.

6. Самоосвітня робота педагогів.

7. Створення та захист портфоліо керівників гуртків.

8. Оформлення карток особистісного зростання педагогів СЮТ.

9. Діагностика професійного рівня педагогів та результативності навчання

гуртківців.

Методист станції юних техніків вивчала методику проведення гурткових занять керівниками гуртків, разом з педагогами СЮТ організовувала масові заходи дозвіллєвого характеру та заходи з технічної творчості, приймала участь у роботі обласних навчальних семінарів по профілю технічна творчість, співпрацювала зі школам по питаннях залучення учнів до гурткової роботи.

У лютому 2017р. на базі СЮТ було проведено обласний семінар для керівників творчих об’єднань з автотрасового моделювання.

З метою удосконалення роботи творчих об’єднань та популяризації перспективного досвіду роботи науково-технічного напрямку вивчається педагогічний досвід керівника гуртків Надаховського М.О. (трасове авто моделювання).

Курсову перепідготовку при РОІППО протягом 2016-2017 н. р. пройшло 2 педагогів СЮТ. Атестувалися 3 педагоги (Дмитрук І.А., відповідність займаній посаді, Орлюк К.М. встановлення 10 тарифного розряду оплати праці, Денисова І.В. встановлення 9 тарифного розряду оплати праці). Атестація проводилися відповідно до вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників України.

В подальшому методичній службі закладу необхідно сприяти підвищенню професійного рівня педагогічних працівників через співпрацю з Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, активну участь у різного рівня семінарах, методичних об’єднаннях, педагогічних майстернях, майстер-класах, обміну досвідом тощо. Підвищити темпи підготовки педагогів до застосування інформаційних та інноваційних технологій у педагогічному процесі. Посилити роботу з вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду роботи.

Методист СЮТ розробила методичні рекомендації для керівників гуртків:

  • Вплив науково-методичної підготовки та професійної майстерності керівника гуртка на результативність навчально-виховного процесу.
  • Організація виховного процесу в позашкільному закладі.

Проте, на недостатньому рівні проводилася робота по вивченню та узагальненню передового педагогічного досвіду керівників гуртків СЮТ, а також робота по залученню до навчання у гуртках дітей з груп ризику та схильних до правопорушень, а також дітей з особливими освітніми проблемами.

 

Переглядів: 93 | Додав: ЗСЮТ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Copyright MyCorp © 2018